HTML

K'elme

Ízekre szedett események, gondolatok, eszmefuttatások. Semmiről nem szól, de mindenről beszél.

Friss topikok

  • Julcsi: igen, mert szenvedni jó:))) (2008.11.21. 11:21) Cserkész Angyalai 3
  • Citroen rádió beszerelő mester: Esküszöm ez a korpás magyar művészet remeke.:-) Méltó emléket állít Charlie-nak, a tengerimalacnak... (2007.03.24. 19:03) KISMALAC

Linkblog

Én másképp gondolom

2007.08.30. 14:13 Cserkész

 

Kedves Olvasó!

 Tudom, hogy az Angyaloknak semmi köze az egészhez, de azért reagálnék azokra a dolgokra, amik manapság történnek.

Gyurcsány hazudik nyíltan, majd az állampolgár arcába mondja, hogy ez így jó és Ő ehhez tartja is magát. Gratulálok!

Az ember felháborodik, mivel az édesanyja (az az öregedőcske asszony) azt tanította neki, „fiam hazudni nagyon csúnya dolog, nem szabad, mert az embertől mindent elvehetnek, csak a becsületét nem, hát vigyázz rá”. Zavarja tehát, hogy az ország vezetője hazudott. Mikor meghallja, hogy a megcsalt igazságérzetével nincs egyedül, sok ezer embernek tanította még meg az Apja, hogy hazudni nem szabad, morgolódni kezd! Mondták Ők a magukét, de senki nem hallgatta meg, mit szeretnének, hát az utcára vonultak tüntetni, mint tudjuk ez egy normális demokráciában nem bűn! Nem vagyok híve az erőszaknak, az utcai összecsapásoknak, pláne nem a vandalizmusnak, de Franciaországban a tűzoltók kimentek tüntetni a béreik miatt, szétvertek egy halom rendőrt, felgyújtottak egy csomó mindent (bizony a tűzoltók) ezt csinálták három napig és megkezdődtek a bértárgyalások. (persze a bűnösöket a tőrvény alapján nyílván előveszik), de a céljukat elérték. Ugyancsak a franciáknál hoztak egy tőrvényt, ami hátrányosan érintette az iskolából frissen kikerült, kezdő munkavállalókat, pályakezdőket. Az emberek kivonultak az utcákra, láthattuk, törtek-zúztak, gyújtogattak, összecsaptak a rendőrökkel – nem kicsit, nagyon, mégsem lőttek rájuk gumilövedékes puskákkal, majd egy hónapig tartott ez, a kormány kénytelen volt újragondolni, hogy jól döntött-e. A törvényt visszavonták, ezáltal rend és béke lett. (persze a bűnösöket a törvény alapján nyilván előveszik). Azonban egy demokráciában a kormány végiggondolja, hogy jól döntött-e, ha ennyi ember ágál ellene. Nálunk? Aki tüntet: csőcselék, vandál, na és persze egészen biztosan szélső jobboldali, ja és véletlenül sem lehet igaza. Mert igaza csak az éppen hatalmon lévő klikknek lehet. Na de kérem!

Egy igazi demokráciában szabad másképp gondolkodni! Egy igazi demokráciában van tolerancia! Tisztelettel, én egy keresztény konzervatív állampolgár vagyok, NEM VAGYOK SZÉLSŐ JOBBOLDALI. Csak másképp gondolkodom bizonyos dolgokról. Persze ezt a másképp gondolkodást azok a liberálisok nem fogadják el, akik szerint, pedig a másképp gondolkodás elfogadása nagyon fontos dolog.

 

-                          Fontos elfogadni, hogy a könnyű drogokat az emberek fogyaszthassák szabadon, mert az felemelő lehet nekik. Én egy keresztény konzervatív állampolgár vagyok, NEM VAGYOK SZÉLSŐ JOBBOLDALI, de másképp gondolom! Tessék elfogadni! Nem értek vele egyet, hogy a könnyű drogok legalizálva legyenek, és bárki bármikor hozzáférhessen! (szakmai vitákba nem szeretnék belemenni, nekem ez a véleményem!)

 

-                          Fontos elfogadni, hogy vannak olyan embertársaink, akik a saját nemükhöz vonzódnak, azaz homoszexuálisok, harcolni kell azért, hogy összeházasodhassanak, sőt, gyereket nevelhessenek és Budapesten jó nagy palávert verve vonulhassanak az Andrássy úton, gúnyosan papruhába öltözve (mi ez, ha nem gyűlöletkeltés?), anélkül, hogy bárki is kinyilvánítsa az ellenvéleményét. Igazi demokráciában elmondhatom, hogy nem értek egyet a melegkapcsolatokkal, és ha úgy gondolom, kimehetek az utcára tüntetni ellenük.  Én egy keresztény konzervatív állampolgár vagyok, NEM VAGYOK SZÉLSŐ JOBBOLDALI, de nem fogadom el, hogy egészséges állapot az, amikor két azonos nemű „szereti” egymást. Nem fogadom el, mert a Bibliában le van írva ennek ártalmassága. Nem fogadom el, hogy egy gyereknek, egy fejlődő szellemnek jó lehet, ha két apuja, vagy két anyuja van. Egy családban mindkét nemre szükség van!

 

-                          Fontos elfogadni, hogy a Zsidó és a Cigány kisebbségek, mennyire kiszolgáltatottak ma Magyarországon, meg az egész világon, és hogy mindenki Őket akarja bántani, és az Ő sírjaikat rongálják és gyalázzák halottaikat, és verik meg a hozzájuk tartozókat. Én egy keresztény konzervatív állampolgár vagyok, NEM VAGYOK SZÉLSŐ JOBBOLDALI, de nem fogadom el a siránkozásukat, hiszen ok nélküli! Nem kiszolgáltatottabbak, mint bármely magyar állampolgár. Nem akarja mindenki őket bántani. Nem elgondolkodtató? Ha egy tanárembert Olaszliszkán meglincselhetnek, és aki nem cigány, félve jár a környéken, akkor van-e ott rasszizmus? Ha az internetes felvételt mutatják a tévében, azon szomorkodok, hogy fiatal vandálok sírokat rombolnak. Nem azon, hogy zsidó sírokat. Mert nem csak zsidó sírok lettek áldozatául a sírrongálásoknak és a színesfém tolvajok kapzsiságának. Az én rokonaim sírját is meggyalázták, mégsem volt benn egy híradóban sem. A másik dolog, ami szomorúságra ad okot, az a felvételen látható sírkert állapota, szerintem az is halottgyalázás, ahogyan az a sírkert kinézett - mint egy dzsungel. Kérdésem az, ha a Zsidó közösségnek akkora szívfájdalom a halottaik sírjának állapota, miért nem gondozzák? Miért nincs egy gondnok, hogy rendben tartsa? Ha már a család ezt nem teszi meg.  Ne mondják, hogy nincs rá pénzük! Nem vagyok fajgyűlölő! Nincs bajom egyetlen Zsidó emberrel sem, de nem fogadom el a Cionizmust! Nem fogadom el, hogy egy keresztény országban advent idején a városok tereiről el kell tüntetni a feszületeket, mint azt tették, de ki lehetett rakni a menórát a parlament elé. Félre értés ne essék, nem az a bajom, hogy a menóra kint volt, hanem az, hogy a feszület nem lehetett kint. Kérem azokat, akik a másképp-gondolkodás elfogadásáért harcolnak liberális színekben, harcoljanak azért is, hogy az én, a mi másképp gondolkodásunk is beleférjen a Magyar demokráciába.

 

-                          Fontos elfogadni, hogy itt minden rendben van a demokráciával. Már amennyiben itt demokrácia van, ha az demokrácia, hogy a független ügyészséget levélben szólítja fel az Ország miniszterelnöke egy egyesület fokozottabb és szigorúbb ellenőrzésére! Tisztázzuk, semmi közöm a Magyar Gárdához! Én egy keresztény konzervatív állampolgár vagyok, NEM VAGYOK SZÉLSŐ JOBBOLDALI. Ha jól tudom, egy ismerősöm sem tagja a gárdának, de azt azért mégiscsak felháborítónak tartom, hogy megalakul törvényesen egy egyesület, még semmit nem csinált, mégis felelős politikusaink össztüzet zúdítanak rá. Miért? Tettek valami tőrvénytelent? Vagy Ők úgy gondolják nem szép a címerük? Szerintem meg szép. Vagy valami fajta rossz ideológiát gondolnak és magyaráznak mögé? Én nem gondolom, hogy bármi köze volna bármilyen rosszemlékű pártokhoz egy egyszerű hagyományőrző egyesületnek. Vagy nálunk csak egyfajta máskép gondolkozás lehet, az, ami a baloldalnak megfelel, ismerős van ilyen, úgy hívják: diktatúra! Én nem kérek belőle!

 

Szeretnék a családommal egy békés, boldog, fejlődő, Keresztény országban élni. Szeretném a gyűlöletkeltőket, a hazugokat, a provokátorokat, a tolvajokat, a népüket semmibe vevőket, (mindegy jelenleg épp melyik oldalon állnak) a politikától nagyon messze látni és ebben a gyönyörű országban minden állampolgárral békében élni. 

Egy vers azoknak akik szeretik.

FAL
 
Már nem látok túl a falon,
(régen sem láttam).
A különbség csak az, hogy
Már, nem is AKAROK átlátni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserkesz.blog.hu/api/trackback/id/tr64152959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása